MelissaInSuriname.reismee.nl

De partyboot

Ja hoor. Met het hele huis naar de partyboot!
half 12 voeren we weg van de stijger en dan kan je er dus niet meer af.
De eerste dj draaide niet echt mijn muziek. De dansvloer was aardig leeg en iedereen stond op het dek te praten. Na twee uurtjes wilde ik er dan ook eigenlijk van af.
Ik wist dat de taxi 1660 ook een taxi boot heeft. Dus ik dacht ik bel gewoon. Helaas hadden ze geen bootsman dus moesten we op de partyboot blijven. Toen eenmaal de tweede dj (dj Neef) ging draaien kwam de dansvloer los en dit was dan ook 100 keer betere muziek dan hiervoor. De laatste paar uren gingen dan ook aardig snel en het was een bijzondere ervaring.

Of ik het nog eens zou doen? Ik denk het niet haha. Als ik weg wil dan wil ik gewoon weg kunnen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!