MelissaInSuriname.reismee.nl

Henkies huisfeest x-mas edition!

Een eigen huisfeest geven yes! Daar heb ik zin in. Samen met Luc heb ik de organisatie gedaan en alles verliep aardig vlot. Luc regelde de beveilig, toiletten en dj en ik regelde de bar, drank, versiering en partytent. Ook was ik van het financiële gedeelte. Iedereen moest natuurlijk geld inleggen en dat geld wilden we natuurlijk wel terug verdienen. Ik heb dan ook een mooie prijzenlijst gemaakt voor de bar en elke keer als ik zelf niet meer begreep waarom ik iets had berekend had ik gelukkig Sara die alles wat ik had gedaan onthield.

Op het dag van het feest was het een beetje chaos, en uiteindelijk kwam zelfs de beveiliging niet opdagen. Gelukkig was een andere man bereid om als beveiliging te staan.
Alle drank stond al klaar in de grote koelbox en de dj draaide zijn plaatjes. Rond een uur of 12 stond de tuin goed vol en de bar liep best oke. Rond half 2 liep de bar niet meer goed en hebben we nog een happy half uur ingezet. De sfeer was perfect. De dansers van Kenny B lieten wat dans moves zien. Onze Nederlandse familie aan stagiaires ging los op de foute kerst hits en het weer was ons gegund.

Na een super avond was het tijd om de overgebleven drank terug te brengen en berekening er op los te gooien en ja hoor ik heb goede berekeningen gemaakt en alles goed georganiseerd achter de bar. Alle kosten zijn eruit gehaald plus nog wat extra’s voor iedereen. Helemaal geslaagd dus!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!