MelissaInSuriname.reismee.nl

Kerst in Suriname

Eerste kerstdag.

Wat raar. Totaal geen kerst gevoel. Ik denk dat het komt door het weer en de weinige versiering. Toch maken we er het beste van met z’n alle.

We hadden broodjes, croissantjes enz. gekocht om lekker de brunchen met z’n alle.
Ook een speciaal kerst diner bij lounge 67 klonk ons wel lekker dus zijn we daar heen gegaan om te dineren. Lekker klein en knus en heerlijk eten. Voor de rest niet veel gedaan die dag.

Tweede kerst dag begonnen we weer met een brunch. Deze dag had ik al meer een kerstgevoel dan hiervoor. We hebben gezellig monopoly gespeeld en zijn daarna allemaal de keuken ingegaan om iets lekkers klaar te maken. Tijdens het avond eten werd al gauw duidelijk dat iedereen zijn best had gedaan en er stonden allemaal lekkere dingen op tafel.

Verder had iedereen kleine kado's gekocht. Hiermee hebben we een grappig spel gedaan.

Onze kerstboom.

Na het eten was het tijd om een feestje te bouwen en hebben we een lekker drankje gedronken en zijn we wezen stappen.

Krijnie

Ja Melissa dat is iets anders dan het kerstdiner bij je Oom en tante hé. We hebben je wel een beetje gemist maar het was heel leuk om je even via FaceTime te spreken al was de verbinding niet echt lekker. Nu nog even op zijn Surinaams het jaar uitluiden en dan ga je je al weer opmaken voor de terugreis. Wat is het allemaal snel gegaan hé. Maak er nog een hele leuke laatste week van. Je houdt van dit avontuur vast hele leuke vrienden over. Veel plezier nog en een heel goed begin van 2017. Groetjes Krijnie en Eef